Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
    The clean solution

    MEIKO bulaşık yıkama teknolojisi çifte başarıyı kutluyor

    Bulaşık yıkama ekipmanları üreticisi MEIKO'nun, Huss-Medien Group tarafından verilen prestijli "Grüne Band" sürdürülebilirlik ödülünü, "Su" kategorisinde almasıyla Stuttgart'daki Intergastra Fuarı'nda şirkete tebrik kutlamaları yağdı. Meiko ayrıca, Alman Restoran ve Endüstriyel Mutfak Ekipmanları Meslek Birliği GGKA tarafından da uzman perakendecilerin "Süper İş Ortağı" nişanına layık görüldü.
    Alman Restoran ve Endüstriyel Mutfak Ekipmanları Meslek Birliği GGKA, yakın zaman önce on beşinci kez sektördeki tedarikçileri değerlendirdi ve puanladı. Merkezi Köln'de bulunan birliğin yönetim kurulu üyeleri, ödüle layık görülen 19 şirketi ödüllerini almak üzere davet etti.
     GGKA üyeleri, adayları yedi kriter üzerinden toplam dokuz kategoride değerlendirdi ve bulaşık yıkama ekipmanları üreticileri arasında MEIKO en çok puan toplayan üretici oldu.
     Kalite, hata duyarlılığı, satış desteği ve gelir tahakkuku gibi kriterlerin değerlendirildiği puanlamada üreticiler, 1.0 (en iyi) ila 4.0 (en kötü) arasında puanlandırılarak değerlendirildi ve MEIKO toplamda MEIKO puan aldı. Bu kategoride mukayese edilebilir ortalama 2.68 ile çok daha düşük oldu.
     Bu ödülün prestijli bir ödül olmasının nedeni, oyların doğrudan alanın uzman perakendecileri tarafından veriliyor olmasında yatıyor.
    Meiko Almanya, Avusturya ve İsviçre Satış Müdürü Michael Mayer, GGKA'ya ödül için teşekkür etti: "'Süper İş Ortağı' seçilmiş olmaktan müthiş gurur duyuyoruz ve 'Büyük Ekipman' kategorisinde ilk sırada yer almamız da bizi özellikle çok mutlu etti. Bu denli prestijli bir ödüle layık görüldüğümüz için çok minnettarız. Bu ödül, pazar lideri olan konumumuzu sağlamlaştırmak için bizi motive edecektir."
    ‘GRÜNE BAND 2016’ sürdürülebilirlik ödülü: MEIKO "Su" kategorisinde birinci oldu
    Stuttgart'taki Intergastra Fuarı, Huss-Medien Group tarafından su, enerji, iklim, ekoloji, adil ticaret/sosyal sorumluluk ve kurumsal konsept kategorilerinde verilen prestijli sürdürülebilirlik ödülü törenine üçüncü kez ev sahipliği yaptı. Kazananlar, uzmanlardan oluşan bir jüri ve ‘Gastronomie & Hotellerie’ ve ‘GV-kompakt’ dergilerinin okuyucuları tarafından seçildi.
    Enerji verimliliği, çevre bilinci ve koruması, adil ticaret gibi konseptlerin piyasada sağlam bir yer edinmesiyle sürdürülebilirlik de konaklama ve gastronomi sektörlerinde önemli bir yer edindi. Rekabetçi bir pazarda başarılı kalmak için restoran ve catering müdürlerinin, hem ticaret odaklı hem de çevre dostu kriterleri karşılayacak strateji ve çözümler üretmeleri gerekiyor. Bu da, aynı felsefeyi ve sürdürülebilir üretim ve tüketim eğilimlerini destekleyen ürünler sunma konusunda aynı kararlılığı paylaşan ortaklarla çalışmayı gerektiriyor.
    MEIKO'nun kutlayacak bir başka nedeni daha var. 2012'de sürdürülebilirlik ödülünü alan MEIKO, 2016'da M-iQ GreenEye teknolojisiyle "Su" kategorisinde yine sürdürülebilirlik ödülüne layık görüldü. Taze su ve durulama ürünü tüketiminde yüzde 50'ye varan bir azalma sağlayan GreenEye, tasarrufları en üst düzeye çıkararak kapasite kullanımını optimize eden bir inovasyon. GreenEye, akıllı bir gösterge sistemi kullanarak makine ve makine kullanıcıları arasındaki ekip çalışmasını kolaylaştırıyor ve böylece verimli bir temizleme sürecini mümkün kılıyor.
    Bir önceki gece "Süper İş Ortağı" ödülünü kabul eden Michael Mayer bir başka prestijli ödülü almaktan dolayı çok mutlu: "‘GV-Kompakt’ ve ‘Hotellerie & Gastronomie’ dergileri okurlarına teşekkür ederiz. Su kategorisinde sürdürülebilirlik ödülüne layık görülmek büyük bir ayrıcalık. Su, MEIKO için kesinlikle en önemli unsur, zira su olmadan güvenilir, hijyenik yıkama sonuçları almak mümkün değil. Su, gezegenimizdeki en değerli elementlerden biri ve kesinlikle korunmayı hak ediyor. Fikirlerimizin koruma çabalarına destek olacağını umut ediyoruz. Aldığımız bu ödül, bize daha iyi çözümler üzerinde çalışmak için ilham verecektir."
    MEIKO, sürdürülebilirlik konseptini kurumsal kültürüne sağlam bir şekilde dahil etmiş, değer odaklı bir şirket. Şirketlerin, çeyrek dönemlere göre değil nesillere göre düşünmesi gerektiği ilkesini gözetiyor. Bu inanış, şirketin hem ürün geliştirme stratejisine hem de üretim süreçlerine yansıtılıyor.