Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
    The clean solution

    Meiko'nun reklam ve iletişimi "olağanüstü" olarak değerlendirildi

    Meiko'nun yeni M-iClean nesli bulaşık makineleri için hazırladığı marka ve lansman kampanyası, 2014 Reklamcılık Yılı Ödülleri yıllığında yer aldı.
    Almanya Offenburg merkezli mekanik mühendislik firması Meiko, endüstriyel bulaşık makineleri alanında sahip olduğu devrimci teknolojiyle düzenli olarak çeşitli ödüllere layık görülüyor. 87 yılı aşan bir geçmişe sahip bu köklü şirket şimdi de en iyi Almanca reklam yapan şirketler arasındaki yerini de aldı. Şirketin yeni marka kampanyası kısa bir süre önce, eskiden Reklamcılık Yıllığı olarak bilinen 2014 Reklamcılık Yılı Ödüllerinde "Endüstriyel Ürünler/B2B" kategorisinde ödüle layık görüldü.
    Yapılan basın duyurusunda, şirketin, köklü bir marka olarak profesyonel bulaşık yıkama, temizlik ve dezenfeksiyon alanlarındaki liderliğini vurgulayacak bir marka relansman stratejisi oluşturabilmek için kurumiçi iletişim bölümünün, Freiburg'lu reklam ajansı "agenturwitt" ile yoğun bir çalışma yürüttüğü belirtildi. Meiko Kreatif Direktörü Jan Adolph, kampanyanın gelişim sürecini şöyle anlatıyor: "1927'den beri bir saflık ve berraklık kaynağı olarak Meiko logosunda yer alan fıskiye sembolünü çıkış noktamız olarak aldık ve bundan global düzeyde uygulanabilecek bir Meiko marka stratejisi oluşturduk. Yeni marka stratejisinde fıskiye, sosyal bir merkez ve Meiko'nun temiz çözümlerinin sembolü olarak yer alıyor."
    Hamburglu ünlü fotoğrafçı Florian Geiss, marka kampanyasında çalışan önemli kişilerden biriydi. Fotoğraf sanatçısının projedeki olağanüstü çalışması, Almanya Sanat Yönetmenleri Kulübü (ADC) tarafından "Altın Çivi" ödülüne layık görüldü. Ayrıca Lürzer's Archive reklam endüstrisi dergisi Geiss'ı, yayınladığı "Dünya Üzerindeki 200 En İyi Reklam Fotoğrafçısı" albümünün 2014/2015 sayısına dahil etti. Meiko'nun kampanyasında, basılı ve dijital kanallar, etkinlikler, PR etkinlikleri ve tanıtımlar gibi tüm önemli kanallar kullanıldı.
    Yeni M-iClean nesli bulaşık makineleri lansmanının Reklamcılık Yılı jürisini özellikle etkileyen ve kampanyanın son elemeye kalanlar listesine girmesini sağlayan önemli bir bileşeni "Beauty Case" (Güzellik Kutusu) oldu. Seçkin müşterilere sunulan, ürün lansmanı için tasarlanmış "Beauty Case", jüri tarafından özellikle övüldü: "Meiko fıskiye konseptine yerleştirilmiş çalışmada temizlemenin güzelliği teması çok güzel işlenmiş. Dış tarafında bir hologramın bulunduğu özenle hazırlanmış kutunun içinde birer broşür, DVD, bülten ve dolmakalem seti bulunuyor."
    MEIKO Grubu Satış ve Pazarlama Direktörü Klaus Engesser kampanyanın görmüş olduğu ilgiden çok memnun: "Yeni M-iClean ürünlerinin sadece müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamakla kalmayıp, aynı zamanda profesyonellik, kalite ve inovasyon düzeyleri açısından ürünlerdeki seviyeyi de aynen yansıtan bir reklam kampanyasıyla da ses getirmesinden müthiş gurur duyuyoruz. Bunun bu denli prestijli bir jüri tarafından tanınması gerçekten muhteşem bir olay."
    1963'ten beri her yıl basılan Reklamcılık Yıllığı, Almanya, Avusturya ve İsviçre'deki reklam kampanyalarını belgeliyor. Jüri üyeleri müşteriler, yaratıcılık alanında çalışan profesyoneller, ajans strateji uzmanları, medya ve basın temsilcilerinden oluşuyor. Reklamcılık Yıllığı'nda sadece juri tarafından olağanüstü olarak değerlendirilen reklam ve iletişim kampanyalarına yer veriliyor.