Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
    The clean solutions

    Scheck-In

    Bulaşıkhanede ekibin sadece üçte biriyle daha çok bulaşık yıkanıyor

    Scheck-In yemek fabrikası

    "Artık çok daha fazla bulaşık yıkayabiliyoruz ve bulaşıkhanede ekibin sadece üçte biri çalışıyor."

    Yemek fabrikası yöneticisi Didier Bentz, Eylül 2015'den beri "loft" karakterine sahip bu etkinlik mutfağının başındaki kişi. Bentz, mutfağın, aralarında Choucroute'un da bulunduğu (Alsas Bölgesi'ne özel bir lahana yemeği) Alsas Bölgesi'ne has repertuarını Fransız etkileriyle genişletiyor.

    Mesleki eğitimini Sylt'de almış ve daha şimdiden Harald Wohlfahrt gibi alanın ünlü isimleriyle birlikte çalışmış Bentz için temiz bulaşıklar her şeyden daha önemli: "Tabağın kenarındaki en ufak bir leke bile, misafirin en güzel yemeği algılamasını engelleyebiliyor." Bu nedenle beklentisi her şeyden önce temizlik. UPster'ın kullanımında basitlik de önde gelen ilkelerden biri: "Dokunmatik ekran, acil durdurma düğmesi - makineyi kullanmak için bundan fazlasına gerek yok!" Bu durum elbette çalışma ortamına da olumlu bir şekilde yansıyor. Didier Bentz, ekibinin MEIKO teknolojisiyle çalışıyor olmaktan son derece memnun olduğundan oldukça emin. MEIKO makinesinin gelişiyle odanın havası da değişti: UPster'daki ısı geri kazanımı teknolojisi sayesinde, ortam eskiden olduğu gibi nemli-sıcak bir havaya sahip değil.

    Burada, bir showroom gibi tüm endüstri temsilcilerini görmek mümkün. Miele'den Hansgrohe'ye, Duravit'ten Zeyko'ya, bir profesyonelin mutfağında olmasını isteyeceği birçok marka mevcut. Tasarım ve profesyonellik konularına, bulaşıkhanede de önem veriliyor, çünkü: "Mutfak bulaşıkhaneden sadece bir camla ayrılıyor. Yemek pişirmeye gelen misafirlerin bazen tabaklarını kendilerinin kaldırdığı da oluyor. Bu yüzden, bulaşıkhanedeki ekipmanın da zarif bir görüntüye sahip olması güzel". Didier Bentz, MEIKO'nun Upster makinesiyle ilgili memnuniyetini bu sözlerle dile getiriyor.

    Konveyörlü bulaşık makinelerinin bu en yeni nesli, sadece dış görünümüyle değil, iç özellikleriyle de öne çıkıyor: "Artık çok daha fazla bulaşık yıkayabiliyoruz ve bulaşıkhanede ekibin sadece üçte biri çalışıyor" diyen Didier Bentz, bu sayede personelini farklı alanlara kaydırabiliyor.